lunes, 20 de mayo de 2013

Metes i Objectius



En referència a les metes i objectius plantejats en un principi, s’han mantingut bastant, i inclús encara ampliat.
El primer dels objectius era dur a terme el Seguiment i Reforç diari de 7 alumnes de Primària i 1 d’Educació infantil. Després de dos mesos de seguiment, vaig realitzar un Informe avaluatiu de l’evolució de cada alumne, i els vaig fer arribar a la psicòloga i aquesta a les respectives tutores i a la directora. A partir d'aquí la Psicòloga i la directora van voler fer una reunió amb mi per posar en comú els casos més conflictius i fer una presa de decisió sobre el rumb de les següents intervencions amb cada alumne.

Vam acordar reduir els dies d’assistència a aquells alumnes que havien millorat substancialment (la majoria), i passar aquestes hores als alumnes amb més problemàtica. Durant l’entrevista també vam plantejar els possibles motius de l’estancament o poca evolució dels casos puntuals, i vam decidir fer-hi una Exploració Psicopedagògica a partir de diversos tests. En alguna casos, paral·lelament, es va acordar derivar-lo a  serveis d’optometrista externs. 

D’aquí ha sorgit la dificultat per compaginar el Seguiment als 7 alumnes i dur a terme alhora les Intervencions Psicopedagògiques individualitzades. Per resoldre aquest contratemps vaig decidir paralitzar el seguiment del 7 alumnes i concentrar les Intervencions Psicopedagògiques. El fet d’haver de llegir tots els manuals dels tests que no coneixia per tal de familiaritzar-m’hi, va fer alentir una mica més tot aquest procés. Ja amb tots els tests passats, he reprès els seguiments als 7 alumnes i aquesta setmana iniciaré l’elaboració de l’Informe Psicopedagògic final de l’alumne al qui li vaig fer la Intervenció.

No hay comentarios:

Publicar un comentario