En referència a les metes i objectius
plantejats en un principi, s’han mantingut bastant, i inclús encara ampliat.
El primer dels objectius era dur a terme el
Seguiment i Reforç diari de 7 alumnes de Primària i 1 d’Educació infantil.
Després de dos mesos de seguiment, vaig realitzar un Informe avaluatiu de
l’evolució de cada alumne, i els vaig fer arribar a la psicòloga i aquesta a
les respectives tutores i a la directora. A partir d'aquí la Psicòloga i la
directora van voler fer una reunió amb mi per posar en comú els casos més
conflictius i fer una presa de decisió sobre el rumb de les següents
intervencions amb cada alumne.
Vam acordar reduir els dies d’assistència a
aquells alumnes que havien millorat substancialment (la majoria), i passar
aquestes hores als alumnes amb més problemàtica. Durant l’entrevista també vam
plantejar els possibles motius de l’estancament o poca evolució dels casos
puntuals, i vam decidir fer-hi una Exploració Psicopedagògica a partir de
diversos tests. En alguna casos, paral·lelament, es va acordar derivar-lo
a serveis d’optometrista externs.
D’aquí ha sorgit la dificultat per
compaginar el Seguiment als 7 alumnes i dur a terme alhora les Intervencions
Psicopedagògiques individualitzades. Per resoldre aquest contratemps
vaig decidir paralitzar el seguiment del 7 alumnes i concentrar les
Intervencions Psicopedagògiques. El fet d’haver de llegir tots els manuals dels
tests que no coneixia per tal de familiaritzar-m’hi, va fer alentir una mica
més tot aquest procés. Ja amb tots els tests passats, he reprès els seguiments
als 7 alumnes i aquesta setmana iniciaré l’elaboració de l’Informe
Psicopedagògic final de l’alumne al qui li vaig fer la Intervenció.
No hay comentarios:
Publicar un comentario