Després de l'entrevista amb la directora, la psicòloga i la tutora de l'alumne (G.T.), vam acordar fer una reorientació en la meva intervenció. Vam acordar seguir amb el mateix seguiment i reforç però paral·lelament dur-hi a terme una intervenció avaluativa de diferents aspectes de l'alumne:
- Capacitats generals
- Processos cognitius
- Memòria
- Lecto-escriptura
- Habilitats socials
- Ansietat
- Factors emocionals
Vam comentar amb la psicòloga quins tests podríem administrar-li per tal de començar quan abans millor amb la intervenció.
Personalment vaig trobar a faltar el Full de Derivació per tal de dur a terme una bona valoració psicopedagògica des de l'inici. Vaig proposar-li a la psicòloga d'iniciar el procés amb aquest Full, i em va dir que tot i que el centre ja disposava d'un model de Full de Derivació, que s'estimaven més jo que n'elaborés a fi i efecte de poder contrastar-lo amb el seu i millorar-lo.
Aquest fet em va donar molta seguretat i vaig veure que confiaven en la meva pràxis i que, fins el moment, tenien una bona percepció sobre la feina que estava desenvolupant al centre.
No hay comentarios:
Publicar un comentario